Klantenservice

Betalingen

Betaalmogelijkheden

Wij werken samen met betaal partner Mollie. Betaling via de website of een betaallink verlopen via Mollie. U kunt bij ons betalen met iDeal, Bancontact, KBC/CBC en Belfius. Daarnaast is het mogelijk op verzoek een factuur te ontvangen zodat u de betaling handmatig kunt verichten. Het betalen met een creditcard is bij ons niet mogelijk.

Meer lezen >

De eerste order dient u altijd vooraf te betalen. Daarna kan er gekeken worden of u bij ons op rekening met een betaaltermijn kunt bestellen. Is het voor u niet mogelijk om vooraf te betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken graag naar de mogelijkheden voor achteraf betalen.


Het is mogelijk een factuur te ontvangen voor een handmatige overboeking. Dit kunt u aangeven door in het bestelproces in plaats van een betaalmethode op de knop "Op rekening" te klikken.


Premiumwereld is onderdeel van HSG Nederland BV. Vandaar dat wij hetzelfde rekenignummer hebben op naam van HSG Nederland BV:

IBAN NL11 ABNA 0560 4536 55
BIC ABNANL2A

Contact met Job Moeite met kiezen? Stuur mail

Betaling mislukt

Indien uw betaling mislukt is en u toch wilt bestellen kunt u opnieuw proberen te betalen via de website. Mocht dat niet lukken aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij verwerken de order graag handmatig voor u.

Meer lezen >

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wij sturen uw factuur altijd per mail toe. Mocht u deze niet ontvangen hebben of niet meer weten waar u deze kunt vinden. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen uw factuur per mail naar u toe sturen.

Meer lezen >

Bekijk eerst uw spam map. Wellicht is de factuur in de spam belandt. Mocht dat niet het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen uw factuur per mail naar u toe sturen.


Indien uw factuur niet klopt kunt u reageren op uw factuur. Geef duidelijk aan wat er niet klopt en eventuele afspraken die zijn gemaakt. Wij pakken dit zo snel mogelijk voor u op zorgen voor een correcte factuur.


Het kan gebeuren dat een vervoerder iets bij de buren af geeft en hierdoor het pakket op geleverd staat zonder dat u het in bezit heeft. Vaak kunnen wij dit niet zien aan de track en trace en komt de order in ons systeem op geleverd staan. Het kan voorkomen dat u een factuur krijgt. Informeer altijd bij onze klantenservice als u een factuur heeft ontvangen maar nog geen spullen. Zij kunnen dat voor u nakijken. Dit geld uiteraard niet bij orders die vooraf betaald moeten worden.


Hoe snel word ik terugbetaald na een retournering of annulering?

Wij streven er naar uw geretourneerde artikelen binnen 2 werkdagen terug te betalen. De verzendkosten worden enkel teruggestort als de volledige order retour wordt gestuurd. Stuurt u maar een gedeelte van de order retour, dan krijgt u de verzendkosten niet teruggestort.

Meer lezen >

Wij storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is. Het maakt niet uit of u via een betaalmethode heeft betaald of via een overboeking.